Βάλτε βότανα στο φαγητό σας, βοηθάνε στο αδυνάτισμα

    Μοιραστείτε το:

Γνωρίζετε ότι μπορείτε να αδυνατίστε εύκολα βάζοντας βότανα και μπαχαρικά στο φαγητό σας;

Σύμφωνα με πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα, που παρουσιάστηκαν στο Ετήσιο Συνέδριο του Institute of Food Technologists (IFT) 2013, η καθημερινή προσθήκη μικρών ποσοτήτων βοτάνων και μπαχαρικών στα λαχανικά και στα γεύματα, με παράλληλη μείωση της θερμιδικής πυκνότητας αυτών, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των προσλαμβανομένων θερμίδων και στη διατήρηση της γευστικότητας των γευμάτων.
Συγκεκριμένα, οι ερευνητές υποστήριξαν ότι κατά τη σύγκριση γευμάτων και λαχανικών παρασκευασμένων με λιπαρή μαγειρική παρασκευή με γεύματα σημαντικά μειωμένα σε λιπαρά αλλά παρασκευασμένα με την προσθήκη βοτάνων και μπαχαρικών, ο βαθμός ικανοποίησης των καταναλωτών δεν διέφερε μεταξύ των δύο.

Οι ερευνητές κατέληξαν ότι η αντικατάσταση του λίπους με βότανα και μπαχαρικά είναι μια πολλά υποσχόμενη μέθοδος στο να βοηθήσει τα άτομα να συμμορφωθούν με τις διαιτητικές συστάσεις.

Πηγή:www.neadiatrofis.gr

Μοιραστείτε το:

Χρήσιμα και ενδιαφέροντα

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Η καλλωπιστική πιπεριά

Η καλλωπιστική πιπεριά

Συλλογή μανιταριών

Συλλογή μανιταριών

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια