Κατά της κατάθλιψης η μεσογειακή διατροφή

    Μοιραστείτε το:

Στην Αυστραλία, ειδικευμένοι επιστήμονες της σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν έρευνα -την πρώτη στο είδος της σε ολόκληρο τον κόσμο- για το κατά πόσο η υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους που πάσχουν από βαριά κατάθλιψη.

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Deakin, το νοσοκομείο St. Vincent’s και τον οργανισμό Barwon Health, έχουν ήδη επιλέξει 200 άτομα από τη Μελβούρνη και το Geelong, προκειμένου να λάβουν μέρος στην έρευνα.

Αναφερόμενη στο θέμα, η καθηγήτρια, Felice Jaka, δήλωσε ότι οι επιστήμονες που συμμετάσχουν στην έρευνα εξετάζουν το κατά πόσο η μεσογειακή διατροφή και το κρέας, μπορούν να βοηθήσουν κάποιον που πάσχει από κατάθλιψη. Σύμφωνα με τη καθηγήτρια Jaka, η καλή διατροφή μπορεί, ως ένα βαθμό να λειτουργήσει, και κατά της κατάθλιψης.

Το ερώτημα, βέβαια, είναι κατά πόσο η υγιεινή δίαιτα μπορεί να βοηθήσει τα άτομα που ήδη πάσχουν από κατάθλιψη να ξεπεράσουν το πρόβλημα. Η ίδια πρόσθεσε ότι η μεσογειακή διατροφή είναι πολύ υγιεινή, γιατί αποτελείται, κυρίως, από λαχανικά, δημητριακά, φρούτα, ελαιόλαδο και ψάρια, ενώ το ίδιο χρήσιμο για την υγεία μας μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι και το κρέας.

Διευκρίνισε ωστόσο ότι σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί η καλή διατροφή να αντιμετωπίσει από μόνη της την ασθένεια. Τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα βοηθούν τους ανθρώπους να ξεπεράσουν την κατάθλιψη, καθώς και βότανα από την φύση

Πηγή:timeliness24.gr

Μοιραστείτε το:

Χρήσιμα και ενδιαφέροντα

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Η καλλωπιστική πιπεριά

Η καλλωπιστική πιπεριά

Συλλογή μανιταριών

Συλλογή μανιταριών

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια