Αναψυκτικά: αυξάνουν τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2

    Μοιραστείτε το:

Η κατανάλωση ακόμη και ενός αναψυκτικού την ημέρα αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Σύμφωνα με ερευνητές από τα πανεπιστήμια Stanford, California-Berkley και California-San Francisco οι θερμίδες που προέρχονται από τη ζάχαρη που περιέχεται σε αυτά τα ποτά, είναι πιθανότερο να οφείλονται για την εμφάνιση της ασθένειας, παρά η ίδια ποσότητα θερμίδων από οποιαδήποτε άλλη πηγή.

Για κάθε επιπλέον πρόσληψη 150 θερμίδων από ζάχαρη την ημέρα, ο επιπολασμός του διαβήτη στον πληθυσμό αυξήθηκε κατά 1%. Αντίθετα, η πρόσληψη 150 θερμίδων από οποιαδήποτε άλλη πηγή συνδέθηκε με αύξηση μόλις 0,1%, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Η μελέτη έχει δημοσιευτεί στο επιστημονικό έντυπο PLoS ONE. ofono.gr

Πηγή:.top7news.

Μοιραστείτε το:

Χρήσιμα και ενδιαφέροντα

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Η καλλωπιστική πιπεριά

Η καλλωπιστική πιπεριά

Συλλογή μανιταριών

Συλλογή μανιταριών

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια