Παιδιά που τρώνε πρωινό γίνονται πιο έξυπνα!

    Μοιραστείτε το:

Σύμφωνα με νέα έρευνα τα παιδιά που παίρνουν πρωινό, διαμορφώνουν μεγαλύτερο IQ!!!

Όπως διαπιστώθηκε σε έρευνα του Παιδαγωγικού τμήμαματος του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια σε δείγμα 1269 παιδιών ηλικίας έξι ετών, τα παιδιά που έτρωγαν καθημερινά ένα σωστό πρωινό πέτυχαν υψηλότερα σκορ στα IQ tests. Και μεμονωμένα και συνολικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα παιδιά που δεν έτρωγαν καθημερινά πρωινό σκόραραν κατά 5,58 πόντους λιγότερο από αυτά που τακτικά έως και καθημερινά ξεκίναγαν την ημέρα τους με πρωινό, στα προφορικά τεστ και 2,50 λιγότερο στα πρακτικά τεστ.

Διαβάστε επίσης:Οι καλύτερες επιλογές πρωινού για το παιδί σας

Πηγή:.madata.

Μοιραστείτε το:

Χρήσιμα και ενδιαφέροντα

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Η καλλωπιστική πιπεριά

Η καλλωπιστική πιπεριά

Συλλογή μανιταριών

Συλλογή μανιταριών

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια