Η καφεΐνη κατά την εγκυμοσύνη

    Μοιραστείτε το:

Πρόσφατη έρευνα σε 3.439 παιδιά ηλικίας πέντε και έξι χρονών που ζουν στο Άμστερνταμ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση καφεΐνης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν σχετίζεται με την εμφάνιση υπερκινητικότητας στα παιδιά.

Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Pediatrics δεν διαπιστώθηκε αύξηση των πιθανοτήτων εμφάνισης προβλημάτων συμπεριφοράς στα παιδιά όπως υπερκινητικότητα και δυσκολία στη συγκέντρωση, σε περίπτωση που οι μητέρες κατανάλωναν περισσότερα από 425 mg καφεΐνης την ημέρα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η συγκεκριμένη ποσότητα αντιστοιχεί χονδρικώς σε τρία φλιτζάνια καφέ.

Ωστόσο, αυτή η διαπίστωση δεν σημαίνει ότι η καφεΐνη είναι στο απυρόβλητο, τονίζει η επικεφαλής ερευνήτρια Eva M. Loomans από το ολλανδικό Πανεπιστήμιο Tilburg. Η ίδια εξηγεί ότι η έρευνα δεν επεκτάθηκε στη διερεύνηση άλλων προβλημάτων ανάπτυξης των παιδιών που μπορεί να σχετίζονται με την αυξημένη πρόσληψη καφεΐνης, καθώς και ότι δεν έχει εξεταστεί η πιθανή επίδραση αυτού του παράγοντα σε παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας.

Να θυμίσουμε επίσης, ότι η κατανάλωση καφέ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι αμφιλεγόμενο ζήτημα και σύμφωνα με παλαιότερες έρευνες έχει συσχετιστεί με αποβολές και πρόωρες γεννήσεις.

Πηγή: peristerinews

Μοιραστείτε το:

Χρήσιμα και ενδιαφέροντα

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Άγρια χόρτα της Ελλάδας: ποιά είναι φαγώσιμα;

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Χαμομήλι: καλλιέργεια και ιδιότητες

Η καλλωπιστική πιπεριά

Η καλλωπιστική πιπεριά

Συλλογή μανιταριών

Συλλογή μανιταριών

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια

Πως θα επιλέξουμε υγιή φυτά από τα φυτώρια